2 van de 3 teams naar de Finale.

Vandaag hebben 2 van de 3 halve finalisten zich geplaatst voor de finale. Bij alle drie wedstrijden droop de spanning ervan af. Lees snel verder voor een korte samenvatting van de 3 wedstrijden.

Wesepe B1
De oudsten van onze jeugd hebben uit gespeeld tegen Vroomhopse Boys B2. De onzen gingen met een 0-3 voorsprong naar de rust. Helaas is het niet gelukt dit vol te houden tot het laatste fluitsignaal. Na de officiële speeltijd was het 3-3. Hierna volgen anders dan in KNVB beker direct penalty’s. Helaas werd onze laatste penalty gemist. Des al niet te min een knap resultaat van onze B1.

Wesepe D1
De D1 mocht thuis aan treden tegen Marienberg D1. Dit werd ook een mooie wedstrijd. Hierin is de uitslag in het voordeel van de D1. De eindstand, wat ook aangeeft dat het een spannende wedstrijd is geweest, was 3-2. Dit team mag dus 19 mei aantreden in de finale bij Nieuwleusen.

Wesepe D2
De D2 speelde een “derby” tegen Lettele B1. Tot 5 minuten voor het laatste fluitsignaal was deze wedstrijd in het voordeel van onze D2 met een 2-3 stand. Echter viel toen de 3-3. Op zijn Duits werd in de laatste minuut de 3-4 gemaakt. Dit team mag dus ook aantreden in de finale op 19 mei in Nieuwleusen.

Alle teams hebben (nu al) een knappe prestatie neergezet. Laten we hopen dat onze D-elftalen de beker meenemen de 19 mei. Vanaf de zijkant alvast veel succes gewenst!