Wesepe verliest in een aantrekkelijke wedstrijd met 3-4 van Activia

De derde bekerwedstrijd van Wesepe werd op zaterdagavond gespeeld in verband met de IJsselderby op zondag.
Beide ploegen waren praktisch uitgeschakeld voor de volgende ronde en maakten er een zeer aantrekkelijke wedstrijd van.
Activia speelt 2 klassen hoger dan Wesepe in de competitie en speelde een tempo hoger en dat was in de omschakeling goed merkbaar.
Wesepe gaf goed partij en legde ook geregeld een aantal goede en vlotte combinaties op de mat en dit bied perspectieven voor de nabije competitie, die volgende week begint met de thuiswedstrijd tegen SHE (Hall bij Eerbeek).
De eerste twintig minuten had Wesepe een overwicht , maar Activia scoorde in de 21 min. met een snelle tegenstoot 0-1.
Zij wisten 10 min later de voorsprong te vergroten naar 0-2 . Mooi voor Wesepe dat Davy vlak voor rust de aansluitingstreffer kon aantekenen 1-2. Ruststand.
Na de thee kwam er meer ruimte tussen de linies en daar wisten de bespelers van de Schapenweide goed van te profiteren in de 59 en 65 ste minuut wisten zij de score op 1-4 te zetten. Het was aan Rick te danken dat er niet meer gescoord werd door de Rood-Witten.
In de slotfase was het Davy die 2 maal prachtig scoorde, eerst door een dubbele slalom om de doelman en in de 90 min. van links fraai de bal in de rechterbovenhoek te krullen. Kortom een leuke wedstrijd om te zien.
Dinsdagavond 21 sept 19.45 uur nog een oefenwedstrijd in en tegen Hoonhorst en dan zondag de eerste competitie wedstrijd thuistegen SHE.
De opstelling vanavond:Rick Jansen-Chris Jansen-Richard Flierman-Rick Saris-Niek Saris-Jorik Rouweler-Kevin Teunissen-Davy Timmer Arends-Roy Hulsegge-Rick van Gelder-Harm Willemsen: ingevallen Nick Jansen-Rik Veldkamp-Bart Spoler-Rens Broekhof.