Wesepe wint verdiend eerste bekerwedstrijd bij DAVO 2-3

Eindelijk weer om het echie, Bekervoetbal zijn officiele wedstrijden en dat hebben we bijna een jaar niet gespeeld.
Op een zon overgoten sportpark Rielerenk te Deventer werd om 14.00 uur afgetrapt.
Wesepe nam direct het heft in eigen hand en zette DAVO onder druk.
In de 20 min zette Rick van G. van rechts goed voor en Wesley passeerde de keeper, helaas werd de bal nog van de doellijn gehaald.
Het was in de 31 min. toen Wesley met een mooie pass Kevin alleen voor de doelman zette en beheerst afrionde 0-1
Vlak voor de rust werd dit kunststukje herhaald en wederom Wesley aangever en Kevin afmaker. 0-2
Ruststand 0-2, Direct na de aftrap van de tweede helft mocht DAVo een corner nemen die bij de eerste paal ongelukkig in doel verdween 1-2. De druk van DAVO was van korte duur en in de 54 min. pikte Wesley de bal keurig op in het strafschopgebied en schoot met links de bal in het dak van het doel 1-3.
Hierna werd er flink gewisseld en wilde men de wedstrijd uitspelen ,maar vergaten de score uit te breiden en kregen in de 82 min.nog een treffer om de oren 2-3. Hierna pompte DAVO alles naar voren, maar gescoord werd er niet.
Eindstand 2-3 en volgende week om 14.00 uur thuis tegen Klarenbeek. De opstelling vandaag:
Rick Jansen-Chris Jansen-Richard Flierman-Sven Booijink-Niek Saris-Rick van Gelder-Davy Timmer Arends- Nick Jansen-Kevin Teunissen-Rens Broekhof-Wesley Kamphuis, ingevallen Delano Schotman-Roy Hulsegge-Jorik Rouweler-Bart Spoler en Harm Willemsen.

Herman