Accommodaties

Sporten bij Sportclub Wesepe kan binnen en buiten. Voor de buitensporten maakt Sportclub Wesepe gebruik van het schitterend gelegen sportpark de Muggert. Dit sportpark beschikt over twee voetbalvelden, een trainingsveld, een verhard handbalveld en twee tennisbanen.

Voor de binnensporten maakt Sportclub Wesepe gebruik van twee accommodaties, namelijk sportaccommodatie de Nieuwe Coers in Wesepe en Sporthal de Hooiberg in Olst.

Volleybal, gymnastiek en jazzdance worden voornamelijk gespeeld en beoefend in de Nieuwe Coers. Handbal wordt, mede afhankelijk van het seizoen, gespeeld op of in alle accommodaties. In de Nieuwe Coers kunnen vanwege de afmetingen van de zaal geen handbalwedstrijden worden gespeeld.

Sportpark De Muggert de Nieuwe Coers Sporthal de Hooiberg
Boxbergerweg 38a Scholtensweg 48 Hooiberglaan 11