Mogelijkheden sponsoring

Er zijn meerdere mogelijkheden om Sportclub Wesepe te ondersteunen. Hieronder zetten we de meest gebruikte opties voor u op een rij.

• Reclamebord: uw reclamebord wordt geplaatst rondom het hoofdveld op sportcomplex De Muggert op een door u gekozen plek. Tevens wordt uw logo wordt getoond op de homepagina van onze website.
  • Sponsoring wedstrijdbal: elk seizoen bent u 1x balsponsor en wordt uw naam omgeroepen voor de wedstrijd. Het hele jaar door wordt uw logo getoond op een van de beeldschermen in de kantine.
  • Sponsoring elftal: het betreffende team speelt in shirts met uw logo op de voorzijde. Tevens wordt uw logo getoond op de teampagina op onze website.
  • Ter beschikking stellen van trainingspakken, tassen etc.: deze items worden door uw bedrijf aangeschaft en voorzien van uw logo. Ze blijven gedurende de contractperiode uw eigendom en worden gebruikt door onze teams.
  • Banner op de website: uw logo wordt geplaatst op de homepagina van onze website.

Heeft u andere ideeën om onze club financieel te ondersteunen, dan staan we daar uiteraard voor open.

Wilt u meer weten, neem dan contact op met de sponsorcommissie (contactgegevens) of vul het contactformulier hiernaast in. Wij nemen dan op korte termijn contact met u op.

Ik wil meer weten over sponsoring van Sportclub Wesepe

Bedrijfsnaam

Voornaam

Achternaam