TENNIS

Einde afdeling tennis per 1 januari 2024

Het aantal leden van de afdeling tennis was al een aantal jaren dalende. Eind 2023 was er nog een klein aantal dames actief in de competitie. Daarnaast speelden een paar leden recreatief op het tennisveld en
een handvol leden was actief bij de dynamic tennis in de Nieuwe Coers.

Tevens was het tennisveld sterk verouderd en vraagt veel onderhoud. Daarom is eind 2023 besloten
de afdeling tennis op te heffen.  Daarmee kwam na ruim 30 jaar aan het bestaan van deze afdeling.

De tennisleden hebben een mail ontvangen, waarbij zij konden kiezen om wel of geen lid te blijven van Sportclub Wesepe. Tevens zijn met tennisvereniging TC Heeten afspraken gemaakt over het gebruik van het tennisveld te Heeten op kosten van Sportclub Wesepe.  De leden die dynamic tennis beoefenen vallen met ingang van dit jaar onder de afdeling gymnastiek.

Mocht je lid zijn van de afdeling tennis en geen mail hebben gehad, neem dan contact met ons op via tctenniswesepe@hotmail.com.