Borrel en hapje met Jan van Staa donderdag a.s.

jan-van-staaDonderdag a.s. is al weer de laatste training voor senioren en selectie afdeling voetbal van dit jaar. Na de training is er een gezellige afsluiting onder het genot van een borrel en een hapje.  Hoofdtrainer Bert van Losser gaat rond de klok van 21.15 uur een praatje houden met  oud voetballer en trainer Jan van Staa.

Jan van Staa is oud voetballer van o.a. FC Utrecht  en Heracles en was in de jaren 90 trainer van Go Ahead Eagles. Na de winterstop van 2006 nam hij bij FC Twente het roer over van hoofdtrainer Rini Coolen. Met FC Twente bereikte hij in dit seizoen de play offs.  De laatste jaren heeft Jan van Staa gewerkt als scout bij FC Twente en in 2016 in hij scout geworden van het Turkse Trabzonspor.

Genoeg ervaring en kennis op het gebied van de voetballerij en alles er om heen. Ook benieuwd na o.a. de betekenis van het Jan van Staa-effect!!

Reden genoeg om hiervoor te komen donderdag a.s.