Epse veel effectiever dan Wesepe 3-0

Epse begon voortvarend aan de wedstrijd en zette Wesepe onder druk, maar na 20 min. begon Wesepe steeds vaker over de middenlijn te komen. Davy kwam er goed door en werd binnen de 16 onderuit gehaald maar de scheidsrechter zag er geen strafschop in.
Epse kwam in de 26 min. op voorsprong de jonge linksbuiten werd de diepte ingestuurd en zijn voorzet/schot werd door Rick voor de doellat naar rechts getikt, maar de inkomende Epse speler kon de bal in de verre hoek schieten 1-0.
Dit was tevens de ruststand, na de thee werd de wedstrijd in een paar minuten gespeeld en verspeeld.
In de 55 min kwam Epse er op links door (buitenspel luchtje) en de bal werd feilloos voor doel langs gespeeld en kon ongehinderd worden binnen gelopen. Een minuut later balverlies op mindenveld leidde de 3-0 in.
Wesepe probeerde het wel en kreeg voldoende kansen, maar deze waren niet aan de voorwaartsen besteed.
Volgende week zondag is de wedstrijd Wesepe Vilsteren.
De opstelling vandaag: Rick Jansen-Chris Jansen-Rik Saris-Delano Schotman-Niek Saris-Stein Bosman -Rick van Gelder-Nick Jansen-Harm Willemsen-Davy Timmer Arends en Bart Spoler ingevallen Niels Hollegien-Jorik Rouweler–Chiel Schutte.