Uitje voor de jongste gym- en jazzleden

Dagje uitOp vrijdagmiddag 27 juni 2014 wordt er voor de jongste gym- en jazzleden van SC Wesepe het tweejaarlijkse uitje georganiseerd. Alle kinderen die lid zijn van de afdeling gym/jazz en in groep 3 of lager van de basisschool zitten, zijn welkom om hieraan deel te nemen.

Wat gaan we doen?

Het is de bedoeling om om 13.30 uur te vertrekken vanaf gymzaal de Nieuwe Coers. De middag zullen wij doorbrengen bij kinderboerderij Dondertman te Holten en naar verwachting zijn wij rond 16.30 uur weer bij de gymzaal terug.

Aanmelden voor dit uitje kan tot 12 juni aanstaande per e-mail bij Linda Nikkels: nikkels.linda@kpnmail.nl.

Om dit uitje te laten slagen hebben wij ouders (of verzorgers) nodig die willen rijden en tevens als begeleider hier een oogje in het zeil willen houden. Kan jij ons hiermee helpen? Stuur dan een mail met daarin het aantal passagiers dat mee kan rijden.

Tot 27 juni!