Wesepe pijnlijk onderuit tegen Sallandia 0-1

Zaterdagavond speelde Wesepe thuis tegen Sallandia, voor redelijk wat publiek.

De selectie van Wesepe bevatte 2 andere spelers en die van Sallandia 5 t.o.v. de eerste wedstrijd in Deventer, toen door Wesepe met 0-7 gewonnen. Helaas is dat geen garantie voor een goede afloop en daarom gaan we steeds weer opnieuw naar een wedstrijd.
Sallandia hanteerde de lange trap en vertrouwde op duelkracht, Wesepe was niet in staat om zich daar onderuit te voetballen.
Wesepe kreeg wel enkele kansen, e vleugelspelers waren hun directe tegenstanders geregeld te vlug af, maar de uitstekende laatste man en de attente doelman van Sallandia bleven de baas. Toen de noodrem redding moest brengen na een slippertje in de verdediging van Wesepe , leverde dat een gele kaart op en vervolgens werd de bal met een fraaie boog over de muur in het doel gemikt 0-1.
Na de thee zelfde spelbeeld en geen doelpunten.
De opstelling vandaag: Wessel Berends-Jarno Rouweler-Frank Groot Lipman-Rik Middeldorp-Chris Jansen-Sven Booijink-Rik Middeldorp-Delano Schotman-Rens Broekhof-Arjen de Vos en Stefan Jansen ingevallen Marcel Wichems-Kevin Teunissen-Dennis Maandag.
Volgende week zondag 14.00 uur thuis tegen SDOL.